Tarieven

Als professional organizer is het de bedoeling om duidelijkheid te verschaffen en keuze stress weg te nemen. Daarom staat het in contradictie dat ik geen tarieven ga benoemen.

Waarom doe ik dat?                                                                                                                        

Het is al een hele stap dat je erkend hulp nodig te hebben. Daarnaast zie ik vaak, dat mensen zichzelf niet waard vinden om geld aan hun eigen ontwikkeling uit te geven. De ervaring leert dat wij, in goed overleg, er financieel altijd uitkomen

Intake gesprek 

Het kennismakingsgesprek 

Tot 20 kilometer en reistijd tot een half uur voor een retour zit hierbij inbegrepen.Is er een klik dan maken we een vervolgafspraak van minimaal drie uur. Hierbij komen dan de kosten voor het kennismakingsgesprek te vervallen. 

Standaard Tarief 

Iedere hulpvraag is maatwerk waardoor de tarief in overleg is.

 Tot 20 kilometer en reistijd tot een half uur voor een retour, kleine organizing- materialen en *nazorg zijn hierbij standaard inbegrepen. De ervaring heeft mij geleerd dat de meeste werksessies 3 tot 4 uur duren. 

Extra Reiskosten

Bij langere reisafstanden en/of reistijden breng ik het uurtarief en € 0,28 cent per gereden kilometer in rekening. Google maps routeplanner is hierbij uitgangspunt voor het berekenen van de reisafstand en reistijd.

PakketprijsCadeaubon

*Nazorg 

Drie weken na onze laatste afspraak neem ik telefonisch contact met je op om te horen of jouw doelstelling nog naar tevredenheid is of dat je nog vragen hebt en misschien dat ik je nog wat tips kan geven.Drie weken na ons telefonisch gesprek hebben wij weer contact om te kijken of wij dit kunnen afsluiten of dat er een vervolgafspraak nodig is om de puntjes op de i te zetten. 


Over mijContact